Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2015

Έφαγα γύρη και είδα μεγάλη διαφορά στην ενέργεια και στην αντοχή μου στη γυμναστική.



  • Έφαγα γυρη και είδα μεγαλη διαφορα στην ενεργεια και στην αντοχή μου στη γυμναστική.Καλημέρα. Θεωρώ τον εαυτό μου προνομιούχο που έχω κολλητό έναν μελισσοκόμο που με προμηθεύει με γύρη και μέλι (100% βιολογικά και φυσικά) Αυτό που μου κίνησε την περιέργεια αρχικά ήταν ότι ο φίλος μου μου εμπιστεύτηκε πως προμηθεύει με γύρη αρκετούς bodybuilders οι οποίοι για λόγους υγείας χρησιμοποιούν ως μοναδικό συμπλήρωμα τη γύρη (δηλαδή έχουν κόψει τα αμινοξέα καθώς και την whey πρωτεΐνη σε σκόνη). Το θέμα είναι πως ψάχνοντας απεγνωσμένα στο διαδίκτυο για μια ανάλυση της γύρης που να λέει την αναλογία των αμινοξέων σε ένα γρ. γύρης δεν βρήκα τίποτα. Παντού λένε πως περιέχει Βαλίνη, Ισολευκίνη και Λευκίνη (που όλοι μας ξέρουμε τι είναι αυτα τα 3) καθώς και άλλα βασικά αμινοξέα, βιταμίνες και μέταλλα αλλά πουθενά μια ανάλυση με ποσοστά!! Και ψάχνω αυτή την ανάλυση για να δω πόση γύρη πρέπει να φάει κανείς (εννοώ bodybuilder) καθημερινά ώστε να καλύψει πλήρως τις ανάγκες του... 

    Απάντηση...
    Η γυρη περιέχει αυτα τα αμινοξεα ανά γραμμάριο. Τα αμινοξέα συνθέτουν τις πρωτεΐνες και καθένα απο αυτά επιτελεί ένα διαφορετικό πολύ σημαντικό ρόλο! Είναι φανταστικό το γεγονός ότι κάθε ούσια που περιέχεται κάνει ένα μικρό θαύμα στον ανθρώπινο οργανισμό!  Παραθέτονται τα αμινοξέα /  1 γραμμάριο γύρης:

  • Cysteine - 3.4 mg - Εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες και τις τοξίνες απο το σώμα.
  • Alanine - 12.3 mg - Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Valine - 12.1 mg per - Ενισχύει τα ήρεμα συναισθήματα και τη χαλάρωση.
  • Leucine - 16.1 mg - Βοηθά στην καλύτερη εγρήγορση.
  • Iso Leucine - 10.5 mg - Απαραίτητο αμινοξύ.
  • Histidine - 5 mg per - Αναπλάθει τους ιστούς και την ανάπτυξη τους.
  • Phenylalanine - 10 mg - Βελτιώνει τη μνήμη και μειώνει το αίσθημα της πείνας.
  • Serine - 12.4 mg - Δυναμώνει το ανοσοποιητικό παράγοντας αντισώματα.
  • Threonine - 10.1 mg - Βελτιώνει τον μεταβολισμό και την λειτουργία του.
  • Lysine - 10.7 mg - Ενισχύει την απορρόφηση του ασβεστίου.
  • Methionine - 5.7 mg - Μειώνει την κατάθλιψη, τη στενοχώρια και το αίσθημα της έλλειψης.
  • Arginine - 8 mg - Αναπλάθει τα νεκρά κύτταρα του ύπατος.
  • Aspartic acid - 22.8 mg - Αποβάλλει χημικές ουσίες όπως η αμμωνία απο το σώμα.
  • Tyrosine - 7.6 mg - Βοηθάει στη κούραση και την υπερκόπωση
  • Glutamic acid 23.7 mg - Μειώνει το αίσθημα της έλλειψης αλκόολ.
  • Proline - 21.8 mg - Βοηθά στη διατήρηση - ενίσχυση των μυών της καρδιάς.
  • Glycine - 10.3 mg - Παράγει ορμόνες για δυνατό ανοσοποιητικό.
  • Tryptophan - 2 mg - Αγχολυτικό - Αντικαταθλιπτικό.

 http://orinimelissa.blogspot.gr/2015/09/blog-post_28.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου